Lytt til teksten
a a a
Utskriftsvennlig versjon Tips en venn

Privatisteksamen våren 2017 - viktig informasjon

Her finner du viktig informasjon om privatisteksamen våren 2017. Hvis du ikke har mottatt brev med informasjon om eksamen du har meldt deg opp til må du ta kontakt med skolen snarest. Brev blir sendt til din digitale postkasse.

ibsen110.jpg

Privatisteksamen

Ny, utsatt og særskilt eksamen gjennomføres i tidsrommet 2. mai til 16. juni 2017.

Før du gjennomfører eksamen plikter du å gjøre deg kjent med vurderingskriterier, rammer, tillatte hjelpemider, regelverk etc.

Privatister og praksiskandidater kan ikke bruke sin private datamaskin, men får låne-PC fra skolen. Elever og lærlinger skal bruke den maskinen de har fått låne ved skolestart. 

 

Brukernavn og passord

Alle som har meldt seg opp til privatisteksamen skal ha mottatt en SMS med viktig informasjon om brukernavn og passord.

Hvis du ikke har mottatt SMS bruk denne link.

Privatister som møter til eksamen uten brukernavn og passord kan bli avvist!

 

Halden videregående skole sender alle brev via digital post. Da er det viktig at du har opprettet en egen digital postkasse.

Se denne link.

 

 

 

Nedenfor finner du linker til viktige opplysninger om privatisteksamen.

Eksamensreglement for Østfold fylkeskommune. 

Retningslinjer for gjennomføring av eksamen. 

Vurderingskriterer til sentralt gitt eksamen.

Vurderingskriterer til lokalt gitt eksamen.

Rammer for lokalt gitt eksamen.

Veiledning til faglærer og sensor ved muntlig eksamen.

Nyttig informasjon om eksamen.

Eksamensveiledninger for videregående opplæring våren 2017.

Eksamensdatoer for sentralt gitt eksamen våren 2017.

Publisert: 17.10.2016      Sist endret: 28.04.2017
Trond Langvik